Kısaca e-ticaret nedir?
Günümüzde internet uygulamalarının en çok ilgi uyandıran kategorilerinden biri olan e-ticareti internet üzerinden gerçekleştirilen ve çeşitli online alışveriş işlemlerini kapsayan bir iş etkinliği olarak tanımlayabiliriz. Örneğin, bir ürünün internetten satın alınması e-ticarettir. Sipariş, fiyat verme, faturalama, ödeme ve müşteri hizmetleri ise e-ticaret işlemleri olarak tanımlanır.
Ayrıntılı e-ticaret raporları Yandex Metrica’da!
E-ticaret ile ilgileniyorsanız Yandex Metrica’nın sunduğu farklı araçlarla müşteri deneyiminizi iyileştirebilirsiniz. Örneğin, e-ticaret izleme özelliği ile sitenizde gerçekleşen satın alma işlemlerini ve sipariş içeriklerini Yandex Metrica içerisinden kolayca takip edebilirsiniz. Farklı kesitlerle ilgili satış bilgilerini analiz ederek size en çok gelir sağlayan segmentleri, trafik kaynaklarını, ürün kategorini, markaları ve modelleri, ürününüzün en çok satıldığı bölgeleri ve en sık alışveriş yapan kullanıcı gruplarını Yandex Metrica ile tespit edebilirsiniz.
Yandex Metrica ile Veriye Dayalı E-Ticaret eğitimini kaçırmayın!
Yandex Metrica tarafından İstanbul'da düzenlenen ilk e-ticaret odaklı konferansta müşteri, ajans ve ürün tarafını bir arada bulacak, 7 farklı uzmandan 7 ileri düzey sunum deneyimleyebileceksiniz.
Yandex Metrica eğitiminde neler konuşulacak?
- Bir online mağaza müşteriler için nasıl daha çekici hale getirilir?
- Müşterilerin karar verme süreçleri nasıl değerlendirilir?
- Sadık ziyaretçi nasıl oluşturulur?
- Online dışında da bir hayat var. Peki nasıl ölçülür?
- Geleceği ve insanların nasıl davranacağını öngörmek mümkün mü?
Eğitime katılacak 100 şanslı kişiden biri olmak için hemen başvurun!
Başvuru için buraya tıklayın: HEMEN BAŞVUR