Destek Ekibi

Sorun Bildirme

Sohbete yaz

Moskova saatine göre hafta içi 10:00-18:00 saatleri arasında yanıt veriyoruz.

Sohbete yaz

E-posta yaz

Yandex Browser ile çalışırken bir sorunla karşılaştıysanız ve Yardım bölümünde çözüm bulamadıysanız Yandex Destek Ekibi size yardımcı olacaktır. Destek ekibine mesaj göndermek için:

  1.  → Diğer → Sorun bildir yolunu takip edin. Bize ulaşın sekmesi açılacaktır.
    Yandex Browser'dan yazamıyorum

    Yandex Browser açılmıyorsa başka bir tarayıcı kullanarak form üzerinden bize ulaşın.

    Sorunun açıklamasında ek olarak şunları belirtin:

    • Yandex Browser, neler yapıldıktan sonra açılmamaya başladı (örneğin Yandex Browser veya sistem güncellemesi, program veya eklenti kurulumu);
    • Yandex Browser ne kadar süredir açılmıyor;
    • hangi antivirüs yazılımını kullanıyorsunuz.
  2. Sorun açıklaması alanını doldurun: Alanın altında en popüler 5 bildirim içeren liste görüntülenir.
  3. Bildirimlerin hiçbiri durumunuza uymuyorsa, sorunu ayrıntılı olarak açıklayın.
    Gerekli bilgiler
    • Yandex Browser hata vermeden önce yaptığınız işlemlerin adım adım açıklanması,
    • görüntülenen hata mesajının metni,
    • bilgisayar türü (PC, dizüstü, tablet), işlemci gücü, RAM boyutu,
    • e-posta adresiniz,
    • Hata mesajının ekran görüntüsü.
      Not. Bize ulaşın sayfasına, geçtiğiniz sayfanın ekran görüntüsü ve bağlantısı mesaja varsayılan olarak eklenir. Gerekiyorsa başka bir ekran görüntüsü ekleyebilirsiniz.
  4. Gönder'e tıklayın.
Not. Yandex servislerinin çalışmasıyla ilgili sorunlar için bu servislerin Destek Ekibi'ne başvurun:
  1. Mobil Yandex Browser sorunları hakkında doğrudan Yandex Browser'dan yazın: Ana Menü → Ayarlar → Yorum yaz. Veya form üzerinden bize ulaşın.
  2. Sorun Yandex'in ana sayfası ile ilgili ise (tasarımın değiştirilmesi, ana sayfa bloklarının veya servis simgelerinin ayarlanması, Yandex.Money'nin bulunması vb.) Yandex ana sayfası hakkında soru seçeneğin üzerinden ayrı bir form doldurun.
  3. Yandex.Mail'in çalışması ile ilgili sorular için (e-postadaki reklamlar, diğer e-posta kutularından e-postaların toplanmasının ayarlanması, silinmiş e-postaların geri alınması, gerekli e-postaların spam'e düşmesi vb.) form üzerinden bize ulaşın.
  4. Arama ve arama sonuçları ile ilgili sorular için (arama sonuçlarında site sıralaması, hatalı arama sonuçları vb.) bize form üzerinden ulaşın.

Kullanım istatistiklerini gönder

Browser, diğer Yandex servisleri gibi sürekli geliştirilmektedir. Bu konuda bize yardım etmek için Browser'ın kullanım istatistiklerini ve kilitlenme raporlarını Yandex'e göndermesine izin verin:

Not. Tüm veriler isimsiz olarak saklandığından verilerinizin gizliliğinden endişe duymanıza gerek yoktur.
  1. Şu yolu takip edin:  → Ayarlar → Sistem.
  2. Kişisel bilgi ayarları'nı seçin.
  3. Şu seçenekleri etkinleştirin:
    • Kullanım istatistiklerini Yandex'e gönder.
    • Hata bildirimlerini Yandex'e gönder.

Yandex Browser sürümünü öğrenme

Tarayıcının sürümünü öğrenmek için  → Diğer → Tarayıcı hakkında öğesine tıklayın veya Akıllı Satır'a browser://version adresini girin.