Destek Ekibi

Sorun Bildirme

Tarayıcıyla çalışırken bir sorunla karşılaştıysanız ve Yardım bölümünde çözümünü bulamadıysanız Yandex hizmet desteği size yardımcı olacaktır. Destek ekibine mesaj göndermek için:

  1.  → Diğer → Sorun bildir yolunu takip edin. Bize ulaşın sekmesi açılacaktır.
    Tarayıcıdan yazamıyorum

    Eğer Yandex Browser açılmıyorsa başka bir tarayıcıda açın.

    Sorunun açıklamasında ek olarak şunları belirtin:

    • tarayıcı, neler yapıldıktan sonra açılmamaya başladı (örneğin tarayıcı veya sistem güncellemesi, program veya eklenti kurulumu);
    • tarayıcı ne kadar süredir açılmıyor;
    • hangi antivirüs yazılımını kullanıyorsunuz.
  2. Sorun açıklaması alanını doldurun: Alanın altında en popüler 5 bildirim içeren liste görüntülenir.
  3. Bildirimlerin hiçbiri durumunuza uymuyorsa, sorunu ayrıntılı olarak açıklayın.
    Gerekli bilgiler
    • tarayıcı hata vermeden önce yaptığınız işlemlerin adım adım açıklanması,
    • görüntülenen hata mesajının metni,
    • bilgisayar türü (PC, dizüstü, tablet), işlemci gücü, RAM boyutu;
    • geri bildirim için e-posta adresi;
    • Hata mesajının ekran görüntüsü.
      Примечание. Bize ulaşın sayfasına, geçtiğiniz sayfanın ekran görüntüsü ve bağlantısı mesaja varsayılan olarak eklenir. Gerekiyorsa başka bir ekran görüntüsü ekleyebilirsiniz.
  4. Gönder'e tıklayın.
Примечание. Yandex servislerinin çalışmasıyla ilgili sorunlar için bu servislerin Destek Ekibi'ne başvurun:
  1. Mobil Yandex Browser sorunları hakkında doğrudan Yandex Browser'dan yazın: Ana Menü → Ayarlar → Yorum yaz. Veya geri bildirim formunu kullanın.
  2. Sorun Yandex'in ana sayfası ile ilgili ise (tasarımın değiştirilmesi, ana sayfa bloklarının veya servis simgelerinin ayarlanması, Yandex.Money'nin bulunması vb.) Yandex ana sayfası hakkında soru seçeneği seçerek ayrı bir form doldurun.
  3. Yandex.Mail'in çalışması soruları için (e-postadaki reklamlar, diğer e-posta kutularından e-postaların toplanmasının ayarlanması, silinmiş e-postaların geri alınması, gerekli e-postaların spam'e düşmesi vb.) kullanın.
  4. Arama ve arama sonuçları ile ilgili sorular için (arama sonuçlarında site sıralaması, hatalı arama sonuçları vb.) lütfen bize ulaşın.

Kullanım istatistiklerini gönder

Browser, diğer Yandex servisleri gibi sürekli geliştirilir. Bu konuda bize yardım etmek için tarayıcının kullanım istatistiklerinin ve kilitlenme raporlarının Yandex'e gönderilmesine izin verin:

Примечание. Tüm veriler isimsiz olarak saklandığından verilerinizin gizliliğinden endişe duymanıza gerek yoktur.
  1.  → Ayarlar öğesine tıklayın.
  2. Sistem'i açın.
  3. Kişisel bilgi ayarları'na tıklayın.
  4. Şu seçenekleri etkinleştirin:
    • Kullanım istatistiklerini Yandex'e gönder.
    • Hata bildirimlerini Yandex'e gönder.

Tarayıcı sürümünü öğrenme

Tarayıcının sürümünü öğrenmek için  → Diğer → Tarayıcı hakkında öğesine tıklayın veya Akıllı Satır'a browser://version adresini girin.